Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Willem Zylstra

Ik denk dat de meeste mensen graag willen dat ze het beter krijgen dan dat ze het zelf hebben gehad. of ze zouden een jaloerse inslag hebben. En in de theorieën zijn er veel zij wegen die vaak niet anders zijn dan de eigen tekortkomingen.

Geen posts

Klaar voor meer?